Thursday, April 2, 2009

Happy Holiday And Happy Birthday To Me !!

Yeay!!! dah habis dh final exam untuk sem 2 2nd year degree sessi 2008/2009...setelah penat otak aku asyik study..now turn untuk bercuti ...huhuhu..Actually ader special semester pertengahan bulan April ni..tp xtau la nak ambik ker x...nanti balik johor...baru bincang ngn famili...

Pejam celik pejam celik , dah masok bulan APRIL .. Agak gembira la aku biler April menjelma sebab 7 April ni , genapla 21tahun usia aku... terdapat banyak kegembiraan dan kesedihan yang dapat aku kongsikan kt korang semua pada 7 April ni..antaranya :

1 . Ulangtahun pernikahan mak n abah aku yang ke 35 tahun (kalau x silap aku la)
2. Tarikh pemergian arwah pak cik Kamarul Ariffin ( ayahanda Paan)
3. Tarikh lahir pelakon M.Rajoli
4. Tarikh lahir Nabil Fadhullah , 7 April 1990 (adik angkat aku since aku form 4 )

Happy Birthday to me !!

moga aku dapat tabahkan diri untuk teruskan hidup aku ini , aku anggap setiap kegagalan sebelum ni adalah satu pengajaran untuk aku teruskan berusaha.

2 comments: