Monday, March 9, 2009

Akhirnya..siap gak!!


Guys, akhirnya siap gak assignment aku yang betol2 buat aku tension sepanjang minggu lepas..hehe..assignment yang memerlukan aku menaip coding tok lukis bangunan @ rumah yang aku pilih..ni semua dari arahan Miss Shamini aku ler...sape lagi.!!actually , tugasan ni telah di amanahkan oleh Miss Shamini sebulan lepas..tp paham2 jerla student zaman skrg..kan suke wat keje last minute..so , pandai2 la tanggung risiko....sem ni dia bagi peluang kepada student untuk pilih sendiri rumah (real) then lukis mengikut structure rumah yang aku pilih dengan betol...happy sangat dpt siapkan umah ni walaupun x sama sangat , janji sader sikit2 rupa jadilah..lagi pon 15 percent ooooo dari carry mark aku....thanks Akmal coz ajar aku mcm ner nak buat coding tok umah ni...


Gamba Asal



Lukisan yang aku dah siapkan using C++ openGL programming

1 comment:

  1. once dulu, kena buat rumah jugak using openGL library kat C++ camgini, tapi takbley tiru gambar, kena buat sendiri.. n cantik da tu.. huhu :p

    ReplyDelete