Sunday, March 8, 2009

Movie time with Dilla, Nik, and Max on Friday


Last friday ,bosan sgt kt umah..my Cokie lak as usual bz keje so ,aku tido sampai petang hinggala aku terjaga dek terkejut ngan panggilan phone dari Max . Dia ajak g tgk movie kt Mid Valley same2 ngn Dilla and Nik.So, aku pon setuju jerkla...Di pendekkan cerita , before g Mid Valley , mcm2 plak bad things berlaku..hurmm ... kete Nik rosak ...x bole idop tetibe kt Alim Corner , then ader minah bwk kete slow giler then main2 hon plak..bikin hati Nik panas...Urm..Sabau jerk la...huhu...Sampai jerk MV , kitorang terus g ushar tiket..huhu Dilla plan nak tgk citer Rasukan bla bla (dh luper)..tapi Max nak tgk citer Marley and Me . So , ikotkan jerkla kate Max....so beli tiket tygn jam 11.55mlm , then sementara tunggu turn movie tu , kitorang dok jejalan jap then g men game kt arcade..btw , cerita Marley and Me buat aku termenangis kejap...haha...lagi2 part ending dier...Marley (si anjing yang nakal ) mati setelah separuh abad usianya bersama tuannya yang begitu menyayanginya. x tau nak story citer ni mcm ner...sebab bestla...touching giler..hurmm..btw , aku nak ucapkan takziah kt Max di atas kematian hamster dier on Saturday (7 March). Badi tgk citer Marley and Me kot...hurmm..x mo sedih2 tau Max.

No comments:

Post a Comment