Monday, March 9, 2009

Assignment 2 + Create LOGO = DONE yeah !!


Mood yang agak kesepian sepanjang ujung minggu ni membuatkan aku tetibe rajin nak settlekan assignment Sir Ridha iaitu create logo sekreatif mungkin(gambar kt atas ni haaa)..bagi subject computer moduling..since hari lecturer aku bagi tajuk ni , aku dah ader idea dah..nak buat logo mcm ner..aku ambik konsep love + wing..sweet giler...macam Victoria Secret nya trademark kan..but for me love with wing mendalam maksudnye...subjective... inspirasi ni datang dari aku untuk my Cokie..then terciptala logo yang tak seberapa ni ... btw , aku lukis logo ni using adobe illustrator...so lihatlah hasil nya k..

2 comments:

  1. cantik memang cantik tp am popuan buat jer hehe

    ReplyDelete
  2. love with wings....

    can i know what do you think about it? ;)

    ReplyDelete